Geen wachttijden u heeft bij ons direct zorg thuis
Uw eigen zorgteam persoonlijk & betrokken
Ervaren zorgmedewerkers die tijd voor u nemen
Klachten & Complimenten
Bij Thuiszorg Zorgbewust streven we altijd naar de hoogste kwaliteit zorg voor onze cliënten. We horen graag uw ervaringen, zowel positief als negatief, zodat we kunnen blijven verbeteren en onze zorgverlening verder kunnen optimaliseren.
Heeft u een klacht over de zorg die wij leveren? Of wilt u juist een compliment geven voor de zorg die u heeft ontvangen? We horen het graag van u!
Klachten: We vinden het belangrijk dat u zich gehoord voelt. Mocht u niet tevreden zijn over de geleverde zorg, dan kunt u dit bij ons aangeven. Wij zorgen ervoor dat uw klacht serieus wordt genomen en dat er een oplossing wordt gezocht. U kunt uw klacht hieronder in het formulier invullen, een brief sturen t.a.v. Thuiszorg Zorgbewust, Leeuwerik 25 9685 AE Blauwestad, per e-mail via info@thuiszorgzorgbewust.nl of telefonisch via 06 510 816 69.
Complimenten: Positieve ervaringen zijn net zo belangrijk voor ons. Heeft u iets positiefs te delen over onze zorgverleners of de zorg die u heeft ontvangen? Laat een reactie achter in het formulier hieronder of schrijf een review via Zorgkaart Nederland.